Job 15 van 16


Report this listing

Solliciteren



Intaker


Functie

Als intaker stel je in samenspraak met de hulpvrager een gepast hulpverleningsplan op, volledig op maat van de client. Je werkt n auw samen met collega teamplanners om de vlotte opstart van hulpverlening te garanderen. Samen met de collega’s van het team gezinszorg sta je in voor de coördinatie van de gezinszorg en de aanvullende thuiszorg.

Je bent verantwoordelijk voor het:

  • Behandelen van aanvragen en herzieningen
    • inplannen van een huisbezoek zowel bij nieuwe als bestaande klanten
  • Opstellen of herzien van een hulpverleningsplan
    • beluisteren van de hulpvraag
    • presenteren van het geïntegreerde zorgpakket van i-mens
    • afstemming maken van de gewenste hulpverlening en het vervolgtraject bespreken
  • Bijhouden van je administratie
    • opmaken van een kostenberekening voor de hulpvrager
    • het hulpverleningsplan vervolledigen
    • instaan voor opvolging van periodieke herzieningen van dossiers
  • Communiceren met de teamplanner
    • informeren van de teamplanner rond opstart hulpverlening

Jouw profiel

  • Je behaalde minstens een bachelordiploma, bij voorkeur in het studiegebied gezondheidszorg, sociaal-agogisch werk of gezinswetenschappen
  • Bij voorkeur heb je de opleiding BelRAI screener al gevolgd, of ben je bereid deze intern te volgen.
  • Ervaring in de thuiszorg is een pluspunt
  • Grote communicatieve en empathische vaardigheden
  • Goede kennis van MS-Office
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs B
  • Individuele dossiers voorleggen aan het team en aan de gespecialiseerde diensten
  • De persoon informeren over sociale hulpmogelijkheden en administratieve stappen
    De persoon doorverwijzen naar bevoegde organisaties, een arts, een integratievereniging, hulpnetwerken, ...
  • Samen met de persoon of het gezin een sociaal begeleidingsplan opstellen en opvolgen
  • De situatie en de behoeften van de persoon analyseren

Aanbod

  • Voltijds contract van onbepaalde duur - 38u/week
  • Gewenste startdatum: zo vlug als mogelijk
  • Standplaats: afdeling Hasselt (Gouverneur Roppesingel 13)
  • Tewerkstellingsregio: Regio Zuid-, West-, Midden Limburg en Zuid Oost Hageland
  • Je valt onder het bevoegde paritair comité 318.02. Het minimum startsalaris aan nul jaar anciënniteit bedraagt € 3.346.18 (barema B1B bruto-maandsalaris voor een voltijdse tewerkstelling, aangepast aan de huidige index)
  • Je ontvangt maaltijdcheques per gewerkte dag (€6)
  • Je kan ook intekenen op een bedrijfswagen, die je tevens ook privé kan gebruiken
  • Je ontvangt een laptop en een smartphone
  • Wij bieden de mogelijkheid om in te tekenen op een voordelige hospitalisatieverzekering
  • Je hebt recht op een 13e maand
  • Wij streven in onze selecties zoveel mogelijk naar tewerkstelling in eigen streek
  • Als personeelslid ontvang je kortingen bij meer dan 3600 bedrijven in heel België!

Solliciteren

Kim Michielsen
0475 78 40 80
kim.michielsen@i-mens.be

Solliciteren